Wednesday, 9 December 2015

TESTIMONI PELANGGAN OLIVE HOUSE 2

TESTIMONI MASALAH #SARAF #SENDI #KOLESTROL #USUS

NAMA: Najhan B. Paharal Radzi
UMUR: 35 Tahun
NO.IC: 800416-06-XXXX
NO.HP: 019-2364003

PEKERJAAN: Kontraktor

MASALAH KESIHATAN YANG DIALAMI:
✅Sakit Saraf ✅Kebas-Kebas ✅Sakit sendi ✅Kolestrol tinggi ✅Sakit Usus

SEJAK BILA:
Sakit ini sejak 6 bulan yang lalu.

Sudah amalkan Pati Minyak Zaitun(PMZ), Sari Cuka Teen(SCT) 2 bulan & Olivie Plus 30x sudah masuk 5 botol.

BAGAIMANA MENGENALI OLIVE HOUSE:
Melalui kawan baik emak saya, pakcik Jaffar & mak cik Ani.

CARA AMALAN:
✅PMZ-setiap pagi dua sudu besar ✅SCT-setiap malam sebelum tidur minum dengan madu. ✅OLIVIE-2 sudu besar sebelum tidur.

KESAN PENGAMALAN:
" Pada mulanya, saya mengalami sakit dalam perut pada bahagian belah kiri perut. Saya segera melakukan pemeriksaan di Kuantan Medical Centre (KMC) dan kes saya segera dirujuk pakar, Doktor mengesahkan tubuh badan saya sihat & tiada apa2 sakit.

Masih tidak berpuas hati, saya mencuba pula ke klinik swasta di kawasan perumahan saya, Doktor bagitahu saya ada masalah gangguan dalam usus @ luka. Doktor syorkan saya makan minyak zaitun. Emak saya mengesyorkan seorang kawannya yang merupakan pengedar Makanan sunnah. Saya terus ke kiosk Halalherbs pakcik Jaffar & Makcik Ani, disyorkan oleh emak saya sendiri. Saya terus amalkan dan Alhamdullilah, penghabisan pada botol yang ketiga. Badan saya rasa segar, sihat & sangat bertenaga. Walaupun bau olivie yang kurang selesa & saya terasa pahit pada lidah apabila minum olivie30. Tapi saya teruskan amal kerana yakin dengan khasiat olivie..."

SARANAN&HARAPAN:
"Saya sangat menyarankan semua orang mengamalkan minyak zaitun terutama dari Olive House kerana kualiti khasiat minyak zaitun dari Olive House berbeza dan sangat bermutu berbeza dengan minyak zaitun lain.


Sumber: #OliveHouse

 
OLIVE ASSYIFA Olive Assyifa © 2015 - Blogger Templates Designed by Templateism.com