Wednesday, 9 December 2015

TESTIMONI PELANGGAN OLIVE HOUSE 1

MAKLUM BALAS PENGGUNA:


NAMA PENGGUNA : SSJN ISMAIL B. ZAINON
NO KP : 790228 02 XXXX
NO TEL : 0134562127


ALAMAT :
 

No.90 Lorong Impian 6,Tamsn Desa Impian, Naka 06350 Alor Setar Kedah 

PEKERJAAN : Tentera 


MASALAH KESIHATAN YANG DIALAMI :  

Kolestrol yang tinggi, Asid folic .Saya diperkenalkan minyak zaitun dari Morocco iaitu Olivie Plus 30x, minyak zaitun Turki dan Sari Cuka Teen.
 

SEJAK BILA : Sejak beberapa tahun lalu
 

BAGAIMANA MENGENALI PRODUK OLIVE HOUSE :
Melalui En Shariffuddin, Kuala Nerang, Kedah
 

CARA AMALAN PRODUK: 
✅ Minyak Zaitun Turki dan Sari Cuka Teen minum malam. 
Olivie 30+ minum 1 sudu pagi
 

KESAN PENGAMALAN:  
Pada permulaan pengamalan saya merasakan dada saya kurang berdebar-debar seperti belum ini. Buang air besar yang lawas.tetapi ujian darah menunjukkan kolestrol masih tinggi. 

Selepas setahun pengamalan beserta dengan bekam setiap bulan. Alhamdulillah doktor mengesahkan kolestrol saya kembali normal selepas ujian darah kali ketiga.


HARAPAN DAN NASIHAT DARI PENGGUNA:
🔖 Saya amat bersyukur atas kesembuhan yang Allah Taala berikan. Nasihat saya, beramallah dengan pemakanan sunnah Nabi S.A.W yang terbukti kesannya serta kita juga akan mendapat ganjaran pahala.


Sumber: Olive House

 
OLIVE ASSYIFA Olive Assyifa © 2015 - Blogger Templates Designed by Templateism.com